Kluci z Céčka

16.11.2010 16:45

      Ač bych mohl svůj volný čas využít mnohem lépe zamířil jsem ono pozdně sobotní odpoledne právě uplynulého víkendu psychicky podpořit hochy z nejnižší výkonnostní kategorie. Bohudík jsem se poněkud zapomněl a dorazil až na druhou půli. Kluci z "céčka" už vedli na gymplem 3:1 a z obou stran otřesná podívaná mi mnoho fotbalové radosti nepřinesla. Jediný koho bych vyzvedl je bezchybný výkon OZ v bráně. Gólu jsem se nedočkal a tak jsem aspoň mohl kvitovat 3 body na účet G12.

     Mezizápas nám obstarali staří známí z SPS. Někteří z nich se mi dokonce chlubili, že objevili tyto stránky a zcela to změnilo jejich životy! Nic lepšího na internetu prý ještě neviděli, nejvíce uznání měli pro 5.přikázání v desateru ultras :) Tímto tedy posílám pozdrav do strojíren potůček. Mimochodem, ač je samozřejmě nenávidím, musím uznat, že jejich hra doznala velkého zlepšení a se šelestí na srdci přiznat, že jejich zápas byl pohlednější, než duel naší rezervy. Vyhráli nad Chroustovicema s přehledem 6:0.

    Následoval pro mě očekávanější střet našich borců proti nepříjemnému Kočí. O tom panovali zvěsti, že významně posílilo, dokonce snad bývalými rekruty EraPacku. Z poklidu mě vytrhla Bivojova žádost o to, abych šel pořešit časomíru a zápis. Jelikož jsem férovej a správnej kluk tak jsem do toho skočil rovnýma nohama a musím neskromně sdělit, že můj výkon byl precizní a bezchybný.

   To se bohužel nedá napsat o celku ve žlutých dresech. Z mého pohledu bylo Kočí opticky lepší a snažilo se hrát fotbal. My jsme se spoléhali jako většinou víceméně na náhodu, na to, že to nějak ukopem a ono to tam spadne. A ku podivu to tak i chvíli vypadalo. Obrana Kočí asi 3x nepochopitelně zapoměla na Hronkeho a nechávala ho úplně volnýho při rohu. Ten toho využil a celkem hezkou střelou poslal Géčka do vedení 1:0. Tak skončil i první poločas.

   Do druhé půle vlétli venkovani značně nabuzení, jelikož cítili, že dnes rozhodně nejsou ti horší. Na jejich hru se dalo koukat a chvílema obranu žlutých solidně rozkládali. A tak se stalo co se stát muselo a najednou jsme prohrávali 1:2. Nutno dodat, že OZ v brance nenese na gólech žádnou vinu. Najednou jsme tedy prohrávali a to ještě nebezpečně narůstal počet akumulovaných faulů. Asi 4minuty před koncem jsem na světelné tabuli namačkal 5prohřešek proti pravidlům na naší straně. Za každý další už by byla pencle. Naštěstí však byl tentokrát soudce shovívavý a ten 6 faul evidentně fouknout nechtěl. A nefouk. Chvíli před koncem, tak mohl vyrovnat Druid, ale v jasné šanci shořel jak nádraží na Florenci. A tak jsme rupli 1:2 a pokud mě paměť neklame, byla to první porážka s tímto soupeřem.

   Hoši z Céčka následně zamířili do restaurace Za Vodojemem, kam já už jsem za nimi nešel. Je mi však jasné, že i přes porážku to byla jářku veselá taškařice a mooc se tam tenkrát všichni nasmáli.
 

Zpět