Rozlučka 2011

04.04.2011 18:09

    Letošní report z pitky rámující završenou sezonu zřejmě nebude tak košatý jako v letech minulých. Jeden z důvodů je, že sem dorazil pozdě, až kolem 21hodiny, jelikož jsem doma poctivě čekal na sčítací komisařku, která přišla lehce po 20:00. Po příchodu zjišťuju, že osazenstvo už je kompletní. Sedí tu pospolu B,C. V duchu poslední sezóny, kdy jsme měli bez A halu, se odehrála i rozlučka (tedy bez A). Sedám si na jedno z posledních volných míst a okamžitě dostávám kus velice chutného pečeného kolena, což mě potěšilo. Nálada osazenstva je uvolněná a napohodu. Na stole není vystaven žádný pohár a tak ho nikdo nemůže demontovat. Nejodvázaněji se jevil OZ, který několik z nás strhnul do tzv. Magického oka - panák zelený vhozený do pulitru piva. Chutná to docela dobře, mohu jen doporučit. Po nějákým čase sleduju v televizi fotbal a rozdávám historky a nechutné vtipy plné lidského neštěstí.

  Akce mi připadala až moc poklidná. To dokresluje i fakt, že už kolem 11 se značná část osazenstva začala vytrácet do svých domovů. Já sem záhy nečekaně využil bráchovi nabídky odvozu jeho vozem kočírovaným mou švagrovou a už kolem půlnoci jsem nasával teplo svého bytu. Kdybych podával vojenské hlášení musel bych konstatovat, že podobu mé přitomnosti se v hostinci nic zvláštního nestalo.

  Byli však i tací, kteří pod vedením OZ pokračovali dál až do ranních hodin. Pokud by se snad pan OZ chtěl podělit osobně, předávám mu tímto slovo...

Zpět