Ultras sobě!

19.11.2009 11:55

Blíží se nám Vánoce, svátky rodiny, klidu, míru a také dárků. I já, netvrdší ze všech Ultras, kurva, jsem se rozhodl, že si naše bohulibá celoroční činnost zaslouží odměnu. Všichni víme, jaké je to odtrhnout si sousto od úst a raději se rozdělit s kamarádem, někteří z nás vydrží víc než zvíře nebo stroj a často hrajeme daleko za prahem bolesti. Naštěstí jsem na univerzitě trochu boxoval, takže umím snášet bolest a řeholnický život askety.

Rozhodl jsem se, že uspořádám sbírku na novou doménu, kterou přesměrujeme na tyto stránky. O návrzích domén hlasujte v anketě na homepage.  Osobně jsem se rozhodl vložit částku 13,- Kč, cílová částka je 269,- Kč. Každý, kdo přispěje, bude jeho fotografie umístěna na hall of fame a navěky se tak zapíše do historie Ultras. Národní divadlo nevznikalo jinak.

Váš Otec Zakladatel

Zpět